FANDOM

99 Legion

Jeden z Legionów wchodzący w skład 3 Armii Systemowej, pozostającej pod dowództwem mistrza Jedi Obi-Wana Kenobiego. Oddział jednak często dostawał się w ręce mniej elitarnych dowódców i służył do wykonywania bardziej precyzyjnych zadań, zakrawających o misje specjalne. (Legion ma zawierać wszystkich jak dotąd powstałych bohaterów-klonów, a odpowiednie oddziały mogą być swobodnie dopisywane z czasem.)

Struktura i opisEdytuj

Niżej opisana jest struktura dowodzenia 99 Legionu. Warto jednak zaznaczyć, że władze w jednostce były często zmeiniane, a poniższa lista przedstawia statu pod koniec Wojny Klonów.

Przed rozpoczęciem Wojny Klonów, w skład 99 Legionu wchodziło 9216 jednostek. Nie wliczono w skład 4798 żołnierzy wchodzących w skład pozostającego pod bezpośrednim dowództwem Legionu obsługi Gwiezdnego Niszczyciela typu Victory-I "Odwet". Legion w razie potrzeby często wspomagany jest również innymi okrętami, w tym:

DowództwoEdytuj

Oddziałem dowodzili między innymi niżej wymienieni oficerowie, gdzie podano również znanych, ale posiadających niższe rangi żołnierzy.

Charakterystyczną cechą Korpusu było wielokrotne korzystanie z specjalistów, nie będących klonami, szczególnie wojsk partyzanckich.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki