FANDOM

AA-88 jest droidem zabójcą działającym jako łowca nagród, o niejasnym pochodzeniu i nieznanym konstruktorze. Został odnaleziony przez Duru Luparę na asteroidzie-złomowisku na Zewnętrznych Rubieżach. Rodiańska inżynier przeprowadziła wszelkie niezbędne naprawy i na nowo aktywowała droida, który zgodził się towarzyszyć jej jako ochroniarz.

AA-88 jest jednym znanym egzemplarzem swojego modelu. Posiada trójkątną głowę z niebieskim wizjerem i podobnego kształtu krępy tułów. Zamontowano mu sześć długich, cienkich i chwytnych rąk, jak również podobnie nieproporcjonalne nogi, zakończone ciężkimi butami magnetycznymi. Jego cała konstrukcja została mocno opancerzona, umieszczono w niej również schowki na broń i granaty oraz miotacz ognia. AA-88 ukrywa zazwyczaj jednak swój arsenał i dodatkowe kończyny pod obszernym ponczo.

AA-88 jest aroganckim droidem, który nie ukrywa swej pogardy dla istot biologicznych. Jest zwolennikiem prostych i brutalnych rozwiązań i nie odczuwa żadnych oporów przed zabijaniem osób wchodzących mu w drogę, nawet jeśli to tylko postronni. Przejawia jednak zupełnie nietypową dla droida fascynację sztuką, a w szczególności muzyką operową i symfoniczną. To właśnie na koncerty i recitale najsłynniejszych galaktycznych oriestr wydaje sporą część zarabianych przez siebie kredytów.

AA-88 jest niezwykle szybki i zwinny jak na droida. Dysponuje systemami celowniczymi na najwyższym poziomie, gwarantującymi mu w walce skuteczność dorównującą najlepszym snajperom. Najchętniej posługuje się równocześnie sześcioma ciężkimi blasterami, choć często korzysta także z trandoshańskiej strzelby śrutowej. Wgrane mu oprogramowanie obejmuje również sytuacji walki wręcz.

AA-88 współpracuje najczęściej z Duru Luparą, choć podejmuje się również samodzielnych misji.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki