FANDOM

Miasteczko znajdujące się na płaskowyżu Assana, na księżycu Shihor Mibba II i jest jednym z miejsc, w którym rozgrywała się kampania (brakująca nazwa)). Było położone na północnej półkuli satelity, a najbliższe miasto, (nazwa), znajdowało się XXX (daleko!) kilometrów od Debbedy.

Na początku Wojny Klonów miasteczko było zamieszkałe przez trzystu osiemdziesięciu siedmiu mieszkańców, gdzie dominowali ludzie oraz twi'lekowie.

MiasteczkoEdytuj

Centrum Debbedy tradycyjnie stanowi szyb oraz budynki związane z jego przetwórstwem. Można odważnie przyjąć, że co drugi mieszkaniec jest zatrudniony przy wydobyciu, mimo wysokiego poziomu automatyzacji produkcji. Drugim ważnym budynkiem, również znajdującym się w centrum, jest tutejsza fabryka robotów przemysłowych. Tego kompleksu ochrania oddział droidów bojowych B1, chociaż jest to raczej rutynowa praktyka, albowiem jak dotąd Debbeda nigdy nie była atakowana. Naa uboczu miasteczka znajduje się mały port lotniczy oraz urząd Ithorian, a dookoła niego wybudowano kilka szklarni, które stanowią nie tylko źródło rzadszych ziół i przypraw, ale i miejsce rekreacyjne dla bogatszych obywateli osady.

Dookoła budynków przemysłowych, znajdują się domy zwykłych mieszkańców Debbedy. Do ważniejszych miejsc można zaliczyć kantynę prowadzoną przez małżeństwo besalisków Vasto Triblena oraz Miri Triblen, warsztaty Talena Sottona oraz Baltana Geztha, dom doktora Toffa Sibba oraz Dom Kultury Shishi prowadzony przez tutejszych twi'leków oraz znajdujące się na wschód od samego miasteczka śmietnisko Kerr'eka, umieszczone w starym baraku.

Do najbardziej znanych reprezentantów twi'leków należą (imię) oraz (imię). Prowadza oni wyżej wymieniony ośrodek, który zrzesza tutejszą społeczność. Ponadto, znana jest wszystkim pani pilot (imię), która zajmuje się transportem towarów z i do osady.

Tutejszym reprezentantem Intergalaktycznego Klanu Bankowego był Nitt Gamaget.

OkolicaEdytuj

Assana

Płaskowyż Assana

Więcej z Fandomu

Losowa wiki