FANDOM

Don Carnage jest ludzkim łowcą nagród, specjalizującym się w walce z Jedi. Swoją osobą oferuje solidne wojskowe wyszkolenie, ponadprzeciętne umiejętności pilota, jak również doświadczenie w walce z przeciwnikami posługującymi się Mocą. Choć zazwyczaj działa solo, czasem współpracuje z silnorękim wojownikiem Nikto - Giranem Sho.

Carnage urodził się jako niewolnik na jednej z planet podległych Huttom i całe swe dzieciństwo spędził pracując fizycznie w kamieniołomach. Gdy był już nastolatkiem udało mu się zbiec w nie do końca jasnych okolicznościach, o których nie chce opowiadać. Przez pewien czas błąkał się po różnych planetach jako ulicznik i drobny przestępca nawiązując swe pierwsze kontakty ze światkiem przestępczym. W skutek pechowej wpadki został jednak aresztowany i tarfił na rok do więzienia. Po raz kolejny cierpiąc w swym życiu "zniewolenie" postanowił na dobre odmienić swe życie. Po usilnych staraniach udało mu się dołączyć do Armii Republiki. Brał udział w wielu misjach zbrojnych w okresie Kryzysu Separatystycznego, podczas których wykazał się jako bradzo sprawny i utalentowany żołnierz. Z armią rozstał się jednak na dobre wraz z początkiem Wojny Klonów. Carnage nie potrafił przystać na nowy rodzaj wojska - w Klonach dostrzał nic innego jak niewolników wyhodowanych i wiedzionych przez Jedi na pewną śmierć. Postanowił poświęcić się więc walce z tymi, którzy odpowiadali za tak okrutny proceder. Od tego czasu zabił kilku Rycerzy Jedi z własnej inicjatywy lub wykonując misje dla Separatystów.

Don Carnage ma trzydzieści kilka lat, jest wysoki i szczupły. Nosi długie czarne włosy spięte z tyłu głowy, wąsy i bokobrody. Na jego twarzy zauważyć można kilka różnych blizn, w tym ewidentną ranę po pazurach. Prawie cały czas ironicznie się uśmiecha, odsłaniając duże kły, które nadają jego aparycji wilczy wygląd. Choć często bywa wyszukanie kurtuazyjny i uwielbia teatralne, przesadne gesty, to jednak sprawia wrażenie człowieka ordynarnego i oprycha. Ubiera się zazwyczaj w stary pantorański granatowy mundur oficerski pod którym nosi pancerz.

Don Carnage bardzo skutecznie posługuje się blasterem, choć jego ulubioną bronią pozostaje jednak miotacz ognia. Wyjątkowo sprawnie pilotuje zarówno statki jak i plecak odrzutowy, z którego chętnie korzysta by zachować jak największą mobilność w starciach. Dzięki swemu wyszkoleniu potrafi także walczyć w zwarciu z przeciwnikami uzbrojonymi w wibroostrza czy też miecze świetlne. 

Więcej z Fandomu

Losowa wiki