FANDOM

Drużyna wyszkolona i współpracująca z Kirą Ordo.

Kira wpoiła mu troskę i potrzebę opieki nad innymi i przez to popadł w pewną paranoje. Z drugiej strony jednak trudno znaleźć sierżanta, który bardziej troszczyłby się o swoich braci. Każdy plan sprawdzi po trzy razy, zanim podejmie ostateczną decyzję. Potrafi również działać szybko, jeżeli zmusi go do tego sytuacja.

Bardziej niż każdy inny saper uwielbia wysadzać wszystko w powietrze. Paradoksalnie, uwielbia też budować, stąd jego ciągota do mechaniki: twierdzi jednakże, że interesuje się tym po to, by wiedzieć, jak lepiej Niszczyc pojazdy. Ma ciągotę do palenia tytoniu, chociaż w WAR nie jest to zbyt częsty towar.

Lekkoduch, który uwielbia sobie podśpiewywać (gdyby jeszcze umiał). Ciekawy świata i kontaktu z innymi osobami. Dla Kiry skupił się na nauce nawigacji, marząc, że kiedyś wraz z nią będzie mógł zwiedzić galaktykę. Nie przykładał się do nauki medycyny uważając, że Baatir zawsze będzie na miejscu.

Po co komu strategia czy taktyka? Liczy się siła ognia. Tylko w ten sposób można ochronić swoich braci – rozwalając w trybie ekspresowym wrogów. Swoje imię nosi z dumą – Kira nadała mu je dlatego, że w rankingach trafień pięciokrotnie przebił dokonania swoich braci. Mandalorianka wyszkoliła go również w używaniu działek pokładowych.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki