FANDOM

Małomówny i raczej nieprzyjemny łowca nagród z rasy Nikto, mistrz walki wręcz stylem Teräs Käsi. Pochodził z rodziny najemników, w której każda słabość była bezlitośnie piętnowana. Nic więc dziwnego, że trafienie do niewoli jako 13 letni adept sztuki walki (wtedy też zaginęli jego krewni), uznał za klęskę, którą musi przezwyciężyć. Trafił do jednej z kopalń w odległych rubieżach. Przez długi czas nie dawał po sobie poznać jak niebezpiecznym jest przeciwnikiem, zwiększał tylko swój hart, aż do momentu gdy nadarzyła się okazja i uciekł z kamieniołomu zabijając bezlitośnie strażników. Nic więc dziwnego, iż handlarzy niewolników traktuje z nienawiścią, co więcej nie ma również krzty sympatii wobec samych zniewolonych, uznając ich za słabych, skoro nie potrafią odzyskać wolności.

Mając 16 lat Giran zaczął zarabiać na życie jako najemnik i łowca nagród. Swoją bezwzględnością oraz zabójczą skutecznością w walce szybko zyskał specyficzny pogłos w półświatkach. W zleceniach zdarza mu się współpracować z Don Carnagem, do którego ze względu na podobne przeżycia jako niewolnik czuje swoistą sympatię.

Jako najemnik nie jest specjalnie dozbrojony. Poza blasterem, wojskowym wibronożem oraz durastalową liną, nie nosi żadnego dodatkowego uzbrojenia. Nie zakłada nawet specjalnie ciężkiej zbroi, ledwo lekki napierśnik,, który nawet nie zakrywa muskularnych ramion. Giran bardziej bazuje na zwinności i sile swoich dłoni, które dzięki groźnemu stylowi potrafią na miejscu zabić niejednego przeciwnika.

Karta postaciEdytuj

H: 4 | DS: 1 | PP: 50

  • Krzepa (wytrzymały): 4
  • Charakter (opanowany): 2
  • Zmysły (uniki):  3 + uniki
  • Walka (Teräs Käsi): 5 + atak Teräs Käsi
  • Obycie: 0
  • Strzelanie (blastery): 2
  • Pilotaż (land speeder): 1
  • Przetrwanie (pustynia): 2
  • Cwaniactwo (podchody): 1
  • Medycyna: (pierwsza pomoc) 1
  • Kultura (sektor huttów):  1
  • Wpływy (półświatek):1

języki nikto, basic, huttis

+2 sztuki walki

Więcej z Fandomu

Losowa wiki