FANDOM

Hakyn
Gracz: Samalai

Koncept: Najemnik (as, rewolwerowiec)
Rasa: Togruta

Jego ulubiony statek to zmodyfikowany myśliwiec rozpoznania bojowego ARC-170  „Szarpacz”, którego zasadniczą zaletą jest możliwość pilotowania maszyny bez żadnych utrudnień w jedną osobę, jeżeli posiada się w załodze astrodroida (który pełni wtedy rolę kanoniera). Aktualnie wsparciem statku jest R3-A2. W bezpośrednim starciu, poza statkami, preferuje zaś ciężki pistolet blasterowy T-6 „Thunderer”. Żadko używa pancerza, chyba, żeby uznać za niego kombinezon pilota.

Chociaż wykonuje zadania charakterystyczne dla łowców nagród, preferuje jednak kontrakty z wojskiem, jako najemnik. Niezależnie, po której stronie frontu by się znalazł.

Jego żoną i partnerką życiową jest Saatho Rine. Poznali się podczas jego pierwszej wizyty na Shili, trzy lata przed wybuchem Wojny Klonów (czyli 25 BBY). Kobieta pierwszy raz opuściła rodzinną planetę właśnie z mężem, stając się jego towarzyszką oraz łowczynią nagród. Małżeństwo było bardzo trwałe, gdyż państwo Rine współpracowali nadal i byli razem dziewięć lat po zakończeniu Wojny Klonów (czyli 10 BBY).

Hakyn nie pochodzi z naturalnych dla swojego gatunku planet, lecz z Coruscant, gdzie pracował początkowo jako taksówkarz, a potem pilot jednostek cywilnych. Wywodził się z uboższych warst społeczeństwa, co wyrobiło u niego dość twardy charakter, oraz zmusiło do nauczenia się walczyć. W wieku dwudziestu dwóch lat zaczął jednak pracować już jako najemnik, rozpoczynając swoją karierę wojskową.

W momencie wybuchu Wojny Klonów (22 BBY) miał trzydzieści dwa lata.

PrzygodyEdytuj

Spis sesji, w których uczestniczył:

Karta postaci (14.04.15)Edytuj

H: 5* | DS: 2 | PP: 50

  • Krzepa (wysportowanie): 1
  • Charakter: 3 + pojedynki
  • Walka (uniki): 1
  • Obycie (kłamstwa): 1
  • Przetrwanie (krycie się): 1
  • Zmysły: 4 + myśliwce szturmowe
  • Strzelanie (blastery): 3 + pistolety blasterowe
  • Pilotaż: 4 + myśliwce szturmowe
  • Taktyka (statki): 1
  • Technika (statki): 1

Zalety: Togrutański (0), Basic (0*), Dobycie (2), Szczęście Bohatera (2), Echolokacja (2).

Modyfikacja pod mini kampanie Bodvara:
PP: 0 / 51
Usunięcie domeny z Krzepy.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki