FANDOM

Jarrel Xemo wcześniej znany jako Jex Xemorial ma obecnie 44 lata. W młodości walczył jako najemnik w kilku wojnach domowych, o których ledwo wspominano w holonecie. Tam też zdobył potrzebne umiejętności, i pewną renomę, jako kompetentny wojskowy. W tym też czasie poznał Jango Fetta, który później zaproponował mu 10-letni kontrakt na Kamino. Stał się jednym z szkoleniowców klonów, a później kiedy wybuchła wojna, przyjął rangę oficera sił specjalnych WAR. W trakcie jednej z misji na odległym froncie, jego oddział szkolący lokalny ruch oporu został zbombardowany przez WAR. W wyniku tego został poważnie ranny, stracił między innymi jedno oko, a jego twarz uległa rozległym oparzeniom. Pomimo nawet operacji plastycznej, która zmieniła jego wygląd, nadal widać schropowaciałą bliznę z prawej strony twarzy. Po tych wydarzeniach został uznany za zmarłego, a jako że nie chciał już opowiadać się po którejś ze stron w konflikcie nie sprostował oficjalnych komunikatów, zamiast tego uruchomił swoje dawne kontakty i ponownie zaczął pracować jako najemnik - łowca nagród.

W podróży towarzyszy mu rodianin, Talid Cawi były niewolnik, którego wykupił jako część swoje zapłaty.

Karta postaciEdytuj

H: 4 | DS: 1 | PP: 53/54

  • Krzepa (wysportowany): 2
  • Charakter (były oficer): 2
  • Zmysły (uniki):  3
  • Walka (uniki): 2
  • Obycie (półświatek): 2
  • Strzelanie: 3 + snajper
  • Pilotaż (statki kosmiczne): 3 + ciężki myśliwiec
  • Przetrwanie (podstawy przetrwania): 1
  • Cwaniactwo (skradanie): 2
  • Medycyna: (pierwsza pomoc) 1
  • Technika (materiały wybuchowe):  2
  • Taktyka (WAR): 3 + komandosi
  • Wpływy (półświatek): 2 + łowcy nagród

języki Mando, basic, huttis

Więcej z Fandomu

Losowa wiki