Umiejętność: Moc

  • zazwyczaj przed Mocą broni się Charakterem, Krzepą lub Zmysłami, lecz można użyć Mocy aby bronić się przed dowolnym atakiem Mocy. (kontrola)
  • można wejść w trans mocy, pozwalający opóźnić metabolizm własnego organizmu (kontrola)
  • można DODAĆ wartość Mocy do rzutu Krzepy związanych z zasięgiem skoku (wpływy)
  • można używać jej do telekinetycznych ataków (wpływy)
  • można przetestować Moc zamiast Zmysłów w tekstach na zaskoczenie (zmysły)
  • pozwala wykrywać istoty żywe w najbliższym otoczeniu, zarówno niewrażliwe na moc (ST 3), jak i te posiadające talent (ST 1). Poziom trudności zwiększa się wraz z odległością, a nadwyżka sukcesów pomaga sprecyzować, co dokładnie postać wyczuwa. (zmysły)

Zalety:

KONTROLA

  • Harmonia Mocy (2 PP, jasna strona) - Jedi otrzymuje tyle dodatkowych punktów kondycji, które może użyć do OBRONY (ale nie do żadnej innej akcji) ile ma umiejętności Moc - DS postaci. Nie można skorzystać z tej mocy w trakcie Pasji.
  • Szał Ciemnej Strony (2 PP, ciemna strona) - pozwala w dowolnym momencie wejść w Pasję i skorzystać z DS. 
  • Samouleczenie (2 PP) - pozwala użyć Mocy (kontrola) aby leczyć swoje rany, tak, jakby używało się medycyny (i miało się narzędzia).
  • Szybkość (2 PP) - pozwala wykonać drugą darmową akcję (nie może to być wspomożenie pełnego ataku) innego rodzaju.
  • Ukrycie w mocy (2 PP) - pozwala ukrywać się w mocy (stały poziom trudności dla testów wykrycia)
  • Lewitacja (2 PP) - pozwala postaci latać, wszystkie testy z tym związane to testy Mocy, w ten sam sposób, jak Pilotaż jest dla plecaka odrzutowego.

ZMYSŁY

  • Empatia (2 PP, jasna strona) - działa jak Harmonia Mocy, lecz dotyczy walki społecznej.
  • Strach (2 PP, ciemna strona) - działa jak Szał Ciemnej Strony, lecz dotyczy walki społecznej.
  • Jasnowidzenie (2 PP) - chyba nie trzeba tłumaczyć.
  • Iluzja (2 PP) - iluzja jak iluzja.
  • Tajemniczość (2 PP) - Pozwala użyć Mocy (zmysły), aby ukryć się na widoku.
  • Telepatia (2 PP) - Pozwala przekazywać informację i czytać myśli.

WPŁYWY

  • Pioruny (2 PP ciemna strona) - ataki zasięgowe z siłą 2 oraz przebiciem zbroi (tak samo jak miecz świetlny).
  • Wyssanie życia (2 PP, ciemna strona) - atak zasięgowy z siłą 1, który zarazem działa jak słabsze leczenie (potem doprecyzuje).
  • Leczenie (2 PP) - Można użyć Mocy (wpływy) zamiast Medycyny i nie mając narzędzi.
  • Wpłynięcie na umysł (2 PP) - wywieranie presji Mocą.
  • Medytacja wojenna (2 PP) - Można używać Mocy (wpływy) zamiast Taktyki w bitwach.
  • Wyssanie energii (2 PP) - wyłączanie i niszczenie maszyn i elektroniki.

Więcej z Fandomu