FANDOM

Oficer

Rikh Do'Ven jest majorem w służbie Imperium, dowodzącym eskadrami myśliwców TIE. Jako weteran służący od kilkudziesięciu lat w armii dysponuje ponadprzeciętnymi umiejętnościami zarówno taktycznymi jak i w zakresie pilotażu.

Początki kariery wojskowej Do'Vena sięgają jeszcze czasów sprzed kryzysu separatystycznego. Od momentu wstąpienia do armii Republiki pełnił funkcję pilota myśliwców, a gdy na tym polu wykazał się talentem, zlecano mu również oblatywanie maszyn testowych. Wraz ze zdobytym doświadczeniem zdobywał kolejne stopnie oficerskie. Wielokrotnie odznaczył się w trakcie Wojen Klonów i początkach funkcjonowania Imperium, jednak wraz z czasem przydzielano mu coraz mniej ważne zadania. Sprawił to między innymi jego wiek, jak i niepewne podejście do nowego ustroju. Do'Ven zawsze stronił od polityki, podchodząc do niej dużą dozą swojego specyficznego humoru, na skutek czego wyrobił sobie opinię osoby niewystarczająco gorliwej na realia Imperium. Faktem jest jednak, iż każde powierzone mu zadanie wypełniał z pełną sumiennością. 

CDN.

Hart 2 +Odwaga

Zmysły 3 +Inicjatywa

Walka 1 (samoobrona)

Strzelanie 1 (broń wojskowa)

Cwaniactwo

Obycie 2

Pilotaż 4 (myśliwce) +TIE

Komputery 1 (nawigowanie)

Taktyka 3 (bitwy gwiezdne) +Myśliwce

Technologia 1 (statki)

Wpływy

Medycyna

Przetrwanie 1

Profesja

Kultura 1 (etykieta)

Moc

Więcej z Fandomu

Losowa wiki