FANDOM

Barman rasy besalisk zamieszkujący miasteczko Debbeda na Shihor Mibba II. Mąż Miri, współwłaściciel kantyny "Tyłek Banty". Chociaż ma umiejętności kucharza, to jednak ze względu że trzy pary rąk w kuchni wystarczy, a dwóch besalisków to stanowczo za dużo, sam zajmuje się podawaniem trunków. W mieście znane są ogólne relacje między współmałżonkami, to jest: ona krzyczy wszczyna kłótnie, on ją obgaduje z bywalcami, choć pod żadnym pozorem nie można dać się sprowokować i powiedzieć cokolwiek złego na żonę Vasto bowiem już kilku bywalców z zaskoczenia oberwało od potężnego besaliska, który słynie z nieprzeciętnej budowy (nie ma ponoć w całym dystrykcie osoby, która pokonałaby go w siłowaniu na rękę). Nikt więc nie śmie zaprzeczyć iż małżeństwo jest udane.

Vasto nie pochodzi z planety, wcześniej pracował w kantynie w sektorze huttów tam też nabył mniej oczywiste umiejętności potrzebne restauratorowi, w dowolnym zakątku galaktyki. Ja poznał Miri pochodzącą z tej planety nie wiadomo, co jednak istone, po ożenku przeprowadzili się z stolicy do Debedda, by tu prowadzić swoją knajpę.

Besalisk niezbyt interesuje się miedzy gwiezdną, czy nawet planetarną polityką, choć będąc barmanem, niemal codziennie słyszy nowinki i plotki z świata. Uchodzi raczej za prostolinijną istotę, którą lepiej mieć za przyjaciela niż za wroga, która niemniej obdarzony jest naturalną empatią.

PD 25 + 1

  • Krzepa 2 (4 - silny)
  • Profesja 0 (2 - barman)
  • Charakter 2
  • Obycie 3
  • Walka 0 (2 - uniki)
  • Technika 1
  • Strzelanie 1
  • Pilotaż 1

rasa besalisk (+1 do pancerza przy walce wręcz, pazury + 1 do obrażeń przez pazury) 3

basic 0, język besalisk 1, język ithorianski 1

Więcej z Fandomu

Losowa wiki